top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Економічні науки arrow Маркетинг у банку arrow 6.1. Суть, призначення і об'єкти цінової політики
top_right_2
top_left_3
top_right_3
6.1. Суть, призначення і об'єкти цінової політики

6.1. Суть, призначення і об'єкти цінової політики

   Цінова політика комерційного банку передбачає вибір та обґрунтування цінової стратегії, встановлення цін на окремі банківські продукти, їх зміну і модифікацію відповідно до зміни ринкової ситуації, стратегії банку та зміни інших факторів.
   Об'єктами цінової політики є:
• процентні ставки;
• тарифи;
• комісійна винагорода банку;
• надбавки;
• скидки;
• мінімальний розмір вкладу.
   На цінову політику комерційного банку справляють вплив ряд факторів, вектори дії яких є протилежними. З одного боку діють фактори, що обумовлюють відносну свободу банків при встановленні цін на банківські послуги. Відносна свобода комерційного банку у сфері ціноутворення на банківські продукти обумовлена такими чинниками:
   1. Олігопольним характером структури продавців на ринку банківських послуг.
   2. Переважна більшість банківських цін не оголошується наперед, а є об'єктом домовленості між банком і клієнтом і фіксується в договорі між ними.
   Поряд з цим дія інших факторів носить обмежувальний характер. До них можуть бути віднесені:
   1. Високий рівень конкуренції на ринку банківських послуг.
   2. Достатньо жорстке державне регулювання ринку банківських послуг, в т.ч. у ціновій сфері.
Відсутність, як правило, патентного захисту нових банківських продуктів, що не дає можливості використовувати відносно тривалий період часу ефект монопольної ціни.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >

Замовити реферат, курсову або дипломну роботу

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024