top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Самооцінка учнів школи хореографічного мистецтва

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми самооцінки в молодшому шкільному віці в учнів школи хореографічного мистецтва

1.1. Теоретичні підходи до вивчення самооцінки у вітчизняній та зарубіжній психології.

1.1.1. Традиції дослідження самооцінки у вітчизняній психології

1.1.2. Особливості дослідження самооцінки у зарубіжній психології

1.2. Самооцінка як феномен свідомості.

1.2.1. Категоріально-термінологічний апарат дослідження самооцінки

1.2.2. Механізми самопізнання в процесі самооцінювання

1.3. Деякі аспекти методології позашкільної освіти

1.4. Формування особистості дитини молодшого шкільного віку засобами народної хореографії

1.5. Антиномія “здібності — наполегливість” як атрибутивний механізм самооцінки

Розділ II. Методи та методики дослідження

2.1. Методи, методика й процедура дослідження.

2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження.

2.2.1. Порівняльний аналіз самооцінки встигаючих дітей

2.2.2. Порівняльний аналіз самооцінки невстигаючих дітей

Підсумок

Список літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 62

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025