Самооцінка учнів школи хореографічного мистецтва |
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми самооцінки в молодшому шкільному віці в учнів школи хореографічного мистецтва 1.1. Теоретичні підходи до вивчення самооцінки у вітчизняній та зарубіжній психології. 1.1.1. Традиції дослідження самооцінки у вітчизняній психології 1.1.2. Особливості дослідження самооцінки у зарубіжній психології 1.2. Самооцінка як феномен свідомості. 1.2.1. Категоріально-термінологічний апарат дослідження самооцінки 1.2.2. Механізми самопізнання в процесі самооцінювання 1.3. Деякі аспекти методології позашкільної освіти 1.4. Формування особистості дитини молодшого шкільного віку засобами народної хореографії 1.5. Антиномія “здібності — наполегливість” як атрибутивний механізм самооцінки Розділ II. Методи та методики дослідження 2.1. Методи, методика й процедура дослідження. 2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження. 2.2.1. Порівняльний аналіз самооцінки встигаючих дітей 2.2.2. Порівняльний аналіз самооцінки невстигаючих дітей Підсумок Список літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |