top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Економічні науки arrow Маркетинг у банку arrow 4.3. Оцінка попиту на банківські послуги
top_right_2
top_left_3
top_right_3
4.3. Оцінка попиту на банківські послуги

4.3. Оцінка попиту на банківські послуги

   Оцінка попиту здійснюється по кожному сегменту ринку. Попит на банківські послуги може бути декількох видів:
- від’ємний, при якому пропонована послуга в силу певних обставин не влаштовує ринок і він її не приймає.
   Причини існування від’ємного попиту:
- послуга, яку пропонує банк випередила запити клієнтів і вони не відчувають її переваг та необхідності. При цьому завдання маркетингу полягає в залучені клієнтів з допомогою реклами і роз’яснення переваг нового продукту;
- клієнти не знають про новий вид послуг і не користуються ними;
- пропонована банком послуга є нижчою за якістю від аналогічних послуг, що пропонують конкуренти. В цьому випадку необхідно знайти новий ринок для такого продукту або підняти його якість;
- нульовий попит, при якому споживач не проявляє інтересу до пропонованої послуги, але не відкидає її зовсім;
- попит, що зменшується. Він формується в момент насичення ринку або морального старіння пропонованої послуги, гострої конкуренції та зміни основних факторів макросередовища;
- непостійний (сезонний) попит, який обумовлений змінами обсягів і умов запитів на банківські послуги з боку окремих сегментів ринку;
- латентний (прихований) попит, який існує при неможливості задоволення банком попиту окремого сегменту ринку;
- повний попит складається при певному балансі між попитом і пропозицією і для підтримки якого може бути змінена ціна пропонованої послуги;
- надпопит характеризується невідповідністю між запитами споживачів і можливостями їх задоволення банківськими установами.
   Для його усунення можуть бути здійснені такі маркетингові заходи:
- підвищення цін на банківські послуги;
- зменшення або повне припинення рекламної діяльності;
- залучення філіалів або інших банків для надання аналогічних послуг.
   За частотою пред’явлення попит розділяють на такі види:
-
повсякденний;
- періодичний;
- епізодичний;
   За стадією розвитку виділяють:
-
сталий попит;
- попит, що формується;
- потенційний попит;
   За рівнем забезпеченості попит буває платоспроможний і неплатоспроможний.

Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.

 
< Попередня   Наступна >

Замовити реферат, курсову або дипломну роботу

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024