Розумова діяльність старшокласників та їх врахування в навчальному процесі |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми вікових особливостей розумової діяльності старшокласників та їх врахування у навчально-виховному процесі 1.1. Проблема розумового розвитку старшокласників у дослідження вітчизняних та зарубіжних психологів 1.2. Індивідуальний стиль мислення та його роль у формуванні розумової діяльності старшокласників 1.3. Поняття творчого мислення як вищої форми розвитку інтелекту Розділ ІІ. Методи та методики дослідження 2.1. Опис методик дослідження індивідуальних особливостей мислення учнів 2.2. Результати дослідження Висновки Перелік використаної літератури Загальна кількість сторінок - 33 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|