top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках

Зміст

ВСТУП

Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ.

1.1. Сутність поняття здібності та природи творчості

1.2. Психолого-педагогічні підходи до вивчення та дослідження творчих здібностей

1.2.1. Розуміння природи творчості і творчих здібностей у зарубіжній психолого-педагогічній науці

1.2.2. Розробка проблеми творчості і творчих здібностей у вітчизняній психолого-педагогічній науці

1.3. Психолого-педагогічні особливості розвитку творчих здібностей у молодшому шкільному віці

Розділ II. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ

2.1. Методологічні засади експериментального дослідження творчих здібностей

2.2. Методи, методика і процедура дослідження

Розділ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

3.1. Результати дослідження рівня розвитку невербальних творчих здібностей школярів

3.2. Дослідження рівня розвитку творчих математичних здібностей учнів

3.3. Умови формування і прийоми підвищення рівня творчих здібностей молодших школярів на уроках

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 67

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025