7.3. Структура, етапи, завдання, зміст діагностики мікросередовища. Діагностику мікросередовища особи можна розділити: - на діагностику мікросередовища соціального інституту, в структуру якого включена людина (соціально-педагогічна характеристика мікросоціуму, Карта-характеристика мікрорайону школи, Карта-характеристика життєвого простору сім’ї і т.п.); - на діагностику мікросередовища особи (Карта обстеження життєвого простору людини). Діагностичний комплекс включає широкий спектр методик соціологічного, педагогічного, психологічного характеру. До виконання завдання можуть притягуватися фахівці: шкільні психологи, працівники соціологічних служб, правоохоронних органів, системи освіти, медицини. При проведенні діагностики мікросередовища соціальному педагогу необхідно: - вибрати мету, уточнити зміст і методи збору інформації; - побудувати практичну діяльність, опираючись на принципи об’єктивності, адекватності, детермінізму; - забезпечити етичність, особовий підхід, педагогічне передбачення; - здійснювати індивідуально-диференційований підхід до дослідження мікросередовища особи; - сформувати завдання і форму інтерпретації результатів і форму графічного (вербального) представлення результатів. Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.
|