Порівняльний аналіз ціннісної сфери дітей з повних сімей та із шкіл-інтернатів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми особливостей ціннісної сфери дітей з повних сімей та із шкіл-інтернатів 1.1. Ціннісна свідомість особистості: основні підходи до дослідження 1.2. Психологічні основи особистісного розвитку в підлітковому віці 1.3. Психологічні особливості розвитку ціннісної сфери підлітків Розділ ІІ. Експериментальне дослідження системи цінностей у дітей з повних сімей та із шкіл-інтернатів 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 29 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|