Особливості усвідомлення здібностей дошкільниками, що залучені до творчої діяльності |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади особливостей усвідомлення здібностей дошкільниками, що залучені до творчої діяльності 1.1. Психолого-педагогічні підходи до вивчення та дослідження творчих здібностей 1.2. Психолого-педагогічні особливості розвитку творчих здібностей у дошкільному віці 1.3. Умови ефективного розвитку та формування у дошкільників усвідомлення власних здібностей у процесі творчої діяльності Розділ ІІ. Експериментальне дослідження 2.1. Характеристика методів дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз Розділ ІІІ. Програма розвитку здібностей у дітей дошкільного віку Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 42 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|