Особливості самооцінки учнів молодшого шкільного віку |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми самооцінки в молодшому шкільному віці 1.1. Теоретичні підходи до вивчення самооцінки у вітчизняній та зарубіжній психології 1.1.1. Традиції дослідження самооцінки у вітчизняній психології 1.1.2. Особливості дослідження самооцінки у зарубіжній психології 1.2. Самооцінка як феномен свідомості 1.2.1. Категоріально-термінологічний апарат дослідження самооцінки 1.2.2. Механізми самопізнання в процесі самооцінювання 1.3. Особливості дослідження самооцінки в навчальній діяльності 1.3.1. Самооцінка в навчальній діяльності 1.3.2. Вплив емоційних переживань на самооцінку в навчальній діяльності Розділ ІІ. Методи та організація дослідження 2.1. Методика визначення самооцінювання молодшого школяра 2.2. Аналіз самооцінки відповідно до успішності в навчальній діяльності Висновок Список використаних джерел Загальна кількість сторінок - 34 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|