Особливості розв'язання молодшими школярами математичних задач |
Зміст Вступ Розділ І. Предмет і теоретичні основи дослідження проблеми особливостей розв’язання молодшими школярами математичних задач 1.1. Аналіз наукової психолого-педагогічної літератури з проблеми вмінь розв’язувати задачі учнями початкових класів 1.2. Формування у молодших школярів загального вміння розв’язувати задачі 1.3. Математична задача як засіб розвитку творчих здібностей учнів Розділ ІІ. Експериментальне дослідження 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз Розділ ІІІ. Рекомендації щодо формування вмінь розв’язувати математичні задачі Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|