Особливості діагностики сформованості прийомів учбової діяльності першокласників |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади сформованості прийомів учбової діяльності першокласників 1.1. Аналіз проблеми дослідження психологічних детермінант, які впливають на учбову діяльність молодшого школяра 1.2. Залежність шкільної успішності від сформованості прийомів учбової діяльності першокласників Розділ ІІ. Психодіагностичне дослідження залежності сформованості прийомів учбової діяльності першокласників та рівнем їх інтелектуального розвитку 2.1. Методики дослідження 2.2. Аналіз результатів рівня сформованості інтелектуального компоненту Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 30 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|