Особливості діагностики соціально-психологічної готовності до навчання у школі |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади особливостей діагностики соціально-психологічної готовності першокласників до навчання у школі 1.1. Зміст і структура психологічної готовності дітей до шкільного навчання 1.2. Поняття та особливості діагностики соціально-психологічної готовності до навчання у школі Розділ ІІ. Дослідження соціально-психологічної готовності першокласників до навчання у школі 2.1. Методи дослідження 2.2. Результати дослідження Розділ ІІІ. Корекційно-розвивальна робота психолога з розвитку соціально-психологічної готовності першокласників до навчання у школі Висновки Список використаних джерел і літератури Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|