Мислення старшокласників |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми мислення старшокласників та шляхів його розвитку у навчально – виховному процесі 1.1. Загальна психологічна характеристика старшокласників 1.1.1. Соціальна ситуація розвитку старшокласників 1.1.2. Розумовий розвиток у старшому шкільному віці 1.2. Поняття про мислення 1.3. Класифікація видів мислення 1.4. Шляхи розвитку мислення у навчальному процесі Розділ ІІ. Методи та методики дослідження психологічних особливостей мислення старшокласників 2.1. Методика 1. Тест Ліпмана “Логічні закономірності” 2.2. Методика 2. Тест “Логічно – понятійне мислення. Утворення складних аналогій” 2.3. Методика 3. Вимірюванні рівня інтелекту (мислення) за методом Д. Векслера Розділ ІІІ. Результати дослідження мислення старшокласників Висновок Список використаних джерел Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|