Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації (курсова) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 1.1 Сутність комунікації як специфічної форми взаємодії людей 1.2 Особливості професійно-педагогічної комунікації 1.3 Компетентність у здійсненні професійно-педагогічної комунікації та її показники Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 3.1 Загальна характеристика моделі підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації 3.2 Компоненти моделі підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації 3.2.1 Мета підготовки, ціннісно-мотиваційне її забезпечення 3.2.2 Змістовно-ціннісний компонент 3.2.3 Процесуально-технологічний компонент 3.2.4 Рефлексивно-аналітичний компонент 3.2.5 Управлінський компонент Висновки до розділу 3 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |