Формування комунікативних умінь школярів засобами ігрових технологій на уроках рідної мови (курсова) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ 1.1. Поняття комунікації в психолого-педагогічному аспекті 1.2. Психологічні особливості навчання учнів в початковій школі. Дидактична гра – ефективний засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів 1.3. Комунікативна спрямованість уроків рідної мови на сучасному етапі: сутність та шляхи реалізації РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ В ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2.1. Сучасний стан розвитку комунікативних умінь молодших школярів ( результати констатуючого експерименту ) 2.2. Практичний аспект проблеми розвитку комунікативності учнів. Організація формуючого експерименту. Укладання системи ігрових вправ комунікативного спрямування ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|