Прийоми формування якостей читання як одного з напрямів мовленнєвого розвитку учнів |
Зміст ВСТУП Розділ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 1.1. Особистості мовленнєвого розвитку у молодшому шкільному віці 1.1.1. Загальна характеристика та основні завдання мовленнєвого розвитку учнів початкових класів1.1.2. Основні напрями мовленнєвого розвитку молодших школярів 1.2. Читання як один із напрямків мовленнєвого розвитку учнів початкових класів 1.2.1. Особливості звукового аналітико-синтетичного способу навчання грамоти1.2.2. Різновиди навчального читання Розділ II. ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТЕЙ ЧИТАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Розвиток якостей читання у початковій школі2.1.1. Загальна характеристика якостей читання 2.1.2. Специфіка формування якостей читання на різних етапах навчання 2.2. Основні прийоми формування свідомості, правильності, виразності та швидкості читання 2.2.1. Характеристика прийомів формування свідомості читання2.2.2. Особливості застосування прийомів правильності читання 2.2.3. Характеристика прийомів формування виразності читання 2.2.4. Особливості використання прийомів формування швидкості читанняПІДСУМОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |