Навчання української мови в освітніх закладах природничо-математичного профілю (курсова робота) |
Зміст Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади навчання української мови в освітніх закладах природничо-математичного профілю
1.1. Загальнометодологічні передумови навчання державної мови
1.2. Соціальні умови засвоєння старшокласниками української мови
1.3. Лінгвістичні основи методики навчання української мови в профільній ланці
1.4. Психологічна характеристика старшокласника як суб’єкта навчальної діяльності
1.5. Психолінгвістичні чинники формування мовної особистості старшокласника
1.6. Лінгводидактичні основи навчання української мови в школах природничо-математичного профілю: закономірності, принципи, підходи
Висновки з І розділу
Розділ 2. Концептуальні засади реалізації мовної змістової лінії програми в профільній ланці
2.1. Зміст навчання української мови в умовах профільної диференціації
2.2. Своєрідність поглиблення і систематизації найважливіших відомостей з мови в старших класах
Висновки з ІІ розділу
Розділ 3. Напрями реалізації мовленнєвої змістової лінії програми в ЗЗСО 3.1. Удосконалення умінь аудіювання й читання на уроках української мови в старших класах
3.2. Розвиток текстотворчих умінь старшокласників під час говоріння й письма
3.3. Формування правописних умінь і навичок учнів
Висновки з ІІІ розділу
Загальні висновки
Список використаних джерел
Додатки Загальна кількість сторінок - 41 Курсові роботи з Методики викладання української мови та літератури
|