top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Використання типологічних сходжень у творах дитячої літератури на уроках читання у 3-4 класах (курсова робота)

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ТВОРІВ УКРАЇНСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКАХ ІЗ ЗАРУБІЖНОЮ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ У 3-4 КЛАСАХ

1.1. Поняття типологічних сходжень різнонаціональних літератур та жанрове розмаїття творів, що вивчаються у 3-4 класах.

1.2. Психолого-педагогічні основи взаємозв'язаного вивчення творів української та зарубіжної літератури для дітей

1.3. Проблема взаємозв'язаного вивчення творів української та зарубіжної дитячої літератури у методиці

ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ

РОЗДІЛ
2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТИПОЛОГІЧНИХ СХОДЖЕНЬ У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В 3-4 КЛАСАХ

ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Загальна кількість сторінок - 42

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025