Використання типологічних сходжень у творах дитячої літератури на уроках читання у 3-4 класах (курсова робота) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ТВОРІВ УКРАЇНСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКАХ ІЗ ЗАРУБІЖНОЮ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ У 3-4 КЛАСАХ 1.1. Поняття типологічних сходжень різнонаціональних літератур та жанрове розмаїття творів, що вивчаються у 3-4 класах. 1.2. Психолого-педагогічні основи взаємозв'язаного вивчення творів української та зарубіжної літератури для дітей 1.3. Проблема взаємозв'язаного вивчення творів української та зарубіжної дитячої літератури у методиціВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТИПОЛОГІЧНИХ СХОДЖЕНЬ У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В 3-4 КЛАСАХВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 42 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|