Читання як засіб формування комунікативної компетенції молодшого школяра (курсова робота) |
Зміст Вступ Розділ 1. Використання читання як засобу формування діалогічної мовленнєвої компетенції молодшого школяра 1.1. Дидактичні засади використання читання як засобу формування діалогічної мовленнєвої компетенції 1.2. Критерії відбору текстів для формування діалогічної мовленнєвої компетенції 1.3. Психолінгвістичні особливості діалогічного мовлення 1.4. Вікові особливості молодших школярів Розділ 2. Методика використання читання як засобу формування діалогічної мовленнєвої компетенції молодшого школяра на основі технології “Picture-Sound Book” 2.1. Доцільність використання читання як засобу формування мовленнєвої діалогічної компетенції молодших школярів за допомогою технології “Picture-Sound Book” 2.2. Етапи роботи з технологією “Picture-Sound Book” та система вправ для використання читання як засобу формування діалогічної мовленнєвої компетенції молодших школярів Висновки Бібліографія Загальна кількість сторінок - 67 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |