Формування професійної компетентності вчителя в умовах особистісно-орієнтованого підходу |
Зміст Вступ Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах особистісного підходу 1.1. Сучасні тенденції професійної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови 1.2. Особистісно-орієнтований підхід як невід'ємна складова сучасного процесу викладання іноземних мов 1.3. Зміст професійної компетентності та її компоненти 1.4. Вікові та психологічні характеристики студентів І- курсів вищого навчального вузу в світлі вимог професійної компетентності Розділ 2. Методика формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах особистісного підходу на практичних заняттях іноземної мови 2.1. Особистісно-орієнтований підхід як один з найбільш ефективних при формуванні професійної компетентності 2.2. Етапи формування професійної компетентності 2.3. Комплекс вправ для формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах особистісно-орієнтованого підходу на практичних заняттях з англійської мови Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |