Літературознавчий та мовностилістичний напрямки дослідження набутку М.Стельмаха для дітей (курсова робота) |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади мовностилістичного та літературознавчого аналізу художнього твору1.1. Специфіка мовностилістичного аналізу художнього тексту 1.2. Поняття про літературно-художній твір, його елементи 1.3. Провідні аспекти літературознавчого аналізу Розділ ІІ. Світ дитинства в поезії Михайла Стельмаха. 2.1. Михайло Стельмах - видатна постать української літератури2.2. Ідейно-тематична та мовностилістична неповторність поезії письменника для дітей 2.3. Внесок М. Стельмаха в розвиток української віршованої казки Розділ ІІІ. Авторські пошуки світової гармонії в повістях “Гуси-лебеді летять” та “Щедрий вечір”3.1. Художнє осмислення пройденого життєвого шляху в автобіографічній дилогії Михайла Стельмаха 3.2. Образний світ повістей “Гуси-лебеді летять” та “Щедрий вечір” 3.3. Мовностилістичні особливості повістей Михайла Стельмаха “Гуси-лебеді летять” та “Щедрий вечір” Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Дитячої літератури |
< Попередня | Наступна > |
---|