Формування професійної мовнокомунікативної компетенції студентів філологічних факультетів |
Зміст ВСТУП Розділ 1. ПРОФЕСІЙНА МОВНОКОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА ЛІНГВОДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ 1.1. Зміст поняття “професійна мовнокомунікативна компетенція” у світлі сучасної освітньої парадигми 1.2. Психологічні основи формування професійної мовнокомунікативної компетенції майбутнього вчителя-словесника 1.3. Соціолінгвістичний аспект культури професійного мовлення студентів-філологів 1.4. Педагогічні умови динаміки професійного потенціалу словесника Висновки до розділу 1 Розділ 2. ПРОФЕСІЙНА МОВНОКОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ СТУДЕНТІВ: ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ 2.1. Комунікація як процес міжсуб’єктного інформаційного обміну 2.1.1. Сутність та основні моделі комунікативного акту 2.1.2. Структурні одиниці мовленнєвої комунікації та співвідношення між ними 2.2. Навчальний текст як форма організації дидактичного мовлення 2.2.1. Навчальний текст: комунікативний, лінгвістичний, лінгводидактичний аспекти 2.2.2. Типологія навчальних текстів 2.3. Інтеракція адресанта/адресата в актах дидактичної комунікації Висновки до розділу 2 Розділ 3. ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ 3.1. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти 3.2. Характеристика рівнів сформованості професійної мовнокомунікативної компетенції студентів-філологів 3.3. Класифікація типових анормативів у мовленні студентів-філологів 3.3.1. Лінгвістична (мовна) компетенція 3.3.2. Предметна компетенція 3.3.3. Прагматична компетенція 3.3.4. Технологічна компетенція Висновки до розділу 3 Розділ 4. ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ 4.1. Цілі, завдання та принципи навчання мови у вищих навчальних закладах 4.2. Традиційні й інноваційні форми організації навчання студентів-філологів 4.3. Система основних методів та прийомів у процесі формування професійних комунікативних рис майбутніх учителів-словесників 4.4. Засоби комунікативного навчання студентів 4.4.1. Навчальні програми 4.4.2. Навчально-методичні комплекси 4.4.3. Базова система вправ 4.4.4. Технічні засоби навчання Висновки до розділу 4 Розділ 5. ПРОЦЕС І РЕЗУЛЬТАТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ 5.1. Модель формування професійної мовнокомунікативної компетенції студентів 5.2. Процес удосконалення професійно-комунікативних умінь та навичок студентів філологічних факультетів 5.3. Динаміка сформованості професійної мовнокомунікативної компетенції майбутніх учителів-словесників Висновки до розділу 5 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 130 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |