Вплив статусної позиції учня початкових класів на успішність у навчанні |
Зміст Вступ Розділ І. Становлення соціально-психологічного статусу молодших школярів як предмет наукового аналізу 1.1. Основні напрямки дослідження соціально-психологічного статусу учня в групі ровесників, що відбиті у вітчизняній і зарубіжній психологічній літературі 1.2. Психологічні фактори розвитку міжособистісних стосунків 1.3. Особливості розвитку взаємовідносин у молодшому шкільному віці Розділ ІІ. Експериментальне дослідження соціальної позиції учня початкових класів 2.1. Методи, методики та організація експериментального дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз Розділ ІІІ. Психолого-педагогічні засоби регулювання соціально-психологічного статусу молодшого школяра в групі ровесників Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 29 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|