Вплив спілкування вчителя на формування самооцінки учнів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми впливу спілкування вчителя на формування самооцінки учнів 1.1. Теоретичні підходи до вивчення самооцінки у вітчизняній та зарубіжній психології 1.2. “Я – концепція” та самооцінка в контексті “Я-концепції” особистості 1.2.1. Життєвий світ особистості 1.2.2. Поняття “Я-концепції” 1.2.3. “Я-концепція” у підлітковому віці 1.2.4. Самооцінка як складова “Я-концепції” особистості 1.3. Педагогічне спілкування як складне соціально-психологічне явище та організована міжособистісна взаємодія вчителя з дітьми Розділ ІІ. Методи та методики дослідження 2.1. Опис методик 2.2. Результати дослідження Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|