Особливості виховання обдарованих дітей в історії розвитку школи та педагогічної думки (дипломна робота) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ОБДАРОВАНІСТЬ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА 1.1. Особливості обдарованих дітей та необхідність їх пошуку та виявлення 1.2. Аналіз базових понять дослідження 1.3. Інтуїція як найважливіша складова творчості РОЗДІЛ II. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ШКОЛИ 2.1. Проблема розвитку здібностей та обдарувань особистості у філософських системах античності 2.1.1. Спартанська система виховання 2.1.2. Афінська система виховання 2.1.3. Еллінізм та Стародавній Рим 2.2. Підходи до виховання обдарованих дітей у Середньовічній системі виховання 2.3. Погляди на виховання обдарованих дітей провідних діячів епохи Відродження 2.4. Підходи провідних діячів епохи Просвітництва (друга половина XVII-XVIII ст.) та першої половини XIX ст. до розуміння обдарованості, таланту та виховання обдарованих дітей 2.5. Ставлення до питання обдарованості та таланту у кінці XIX -початку XX ст. 2.6. Ставлення до проблем виявлення, підтримки і виховання обдарованих дітей у другій половині XX ст. (на прикладі США та Росії) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 74 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |