Умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку (2) |
Зміст Вступ Розділ 1. Психолого-педагогічний аналіз проблеми розвитку здібностей у молодшому шкільному віці 1.1. Визначення термінів “здібності” і “обдарованість” 1.2. Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку 1.3. Педагогічну умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку Висновки до розділу 1 Розділ 2. Узагальнення досліджень творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку 2.1. Дослідження вивчення оригінальності виконання завдань на уяву 2.2. Формуючий експеримент на розвиток уяви (розрахований на підключення творчого потенціалу дитини) 2.3. Узагальнення результатів формуючого експерименту Висновки до розділу 2 Загальний висновок Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|