Сюжетно-рольові ігри у корекційній роботі соціального педагога з агресивними та тривожними підліткам |
Зміст Вступ Розділ 1. Питання вивчення агресії та тривожності у соціально-педагогічній та психологічній літературі 1.1. Дослідження агресії у науково-дослідницьких джерелах 1.2. Аналіз тривожності у соціально-педагогічній та психологічній літературі 1.3. Специфіка організації роботи соціального педагога зі старшими підлітками, що мають підвищений рівень агресивності та тривожності Розділ 2. Вивчення значення сюжетно-рольових ігор у корекційно-педагогічній роботі соціального педагога 2.1. Сутність, структура та класифікація сюжетно-рольових ігор 2.2. Основні етапи проведення сюжетно-рольової гри 2.3. Значення сюжетно-рольової гри у корекційно -педагогічній діяльності соціального педагога Розділ 3. Діагностично-корекційна ефективність взаємодії з агресивними та тривожними підлітками 3.1. Аналіз експериментально проведених методик визначення рівня агресивності та тривожності 3.2. Програма соціально-педагогічного тренінгу з використанням сюжетно-рольових ігор для агресивних підлітків та підлітків з підвищеним рівнем тривожності Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 165 Дипломні роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |