Умови ефективності використання наочності на уроках математики у початкових класах (дипломна робота) |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми використання наочності 1.1. Аналіз змісту ключових понять 1.2. Вікові характеристики молодшого школяра 1.3 .Особливості використання вербально-зорової наочності на початковому етапі 1.4. Значення та роль засобів наочності у процесі навчання. 1.5. Умови ефективності використання наочності Розділ II. Естетичне виховання засобами наочності при викладанні математики 2.1. .Аналіз основних понять 2.2. Розвиток естетичних почуттів та естетичної культури 2.3. Аналіз стану естетичного виховання в освіті на сьогодні Розділ III. Особливості використання алгоримтмічного підходу Розділ IV. Проблеми під час розв'язування задач і шляхи їх подолання 4.1. Активізація навчально-пізнавальної діяльності під час розв'язування задач 4.2. .Введення схем при розв'язуванні простих задач 4.3. Розв'язування задач на порівняння з використанням карток Розділ V. Експериментальне дослідження умов ефективності використання наочності на уроках математики в початковій школі. 5.1. Психологічний огляд проблеми використання наочності на уроках математики 5.2. Якісний аналіз спостережуваних уроків математики в класах початкової школи 5.3. Дослідження ролі наочності в створенні умов для ефективного розв'язування задач 5.4. Роль засобів наочності при розв'язуванні прикладів Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 96 Дипломні роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |