top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Дипломні arrow Методика викладання математики arrow Теоретико-множинний підхід до побудови множини цілих невід'ємних чисел (дипломна)
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Теоретико-множинний підхід до побудови множини цілих невід'ємних чисел (дипломна)

Зміст

Вступ

I. У світі чисел.

1.1. Числа та цифри.

1.2. Науці потрібні не солдати, а вчені.

1.3. Світло зі Сходу.

1.4. Математика на Давній Русі.

1.5. Як математика стала всемогутньою.

1.6. Арифметика. Рахунок і десяткова система числення.

II. Цілі невід'ємні числа.

2.1. Виникнення понять натурального числа і нуля.

2.2. Підходи до побудови теорії цілих невід'ємних чисел.

2.3. Теоретико-множинний підхід до побудови арифметики цілих невід'ємних чисел.

2.4. Порівняння натуральних чисел за величиною.

2.5. Властивості послідовності цілих невід'ємних чисел.

2.6. Додавання цілих невід'ємних чисел та його основні властивості.

2.7. Віднімання цілих невід'ємних чисел. Зв'язок віднімання з додаванням.

2.8. Множення цілих невід'ємних чисел та його основні властивості.

III. Початковий курс вивчення математики як навчальний предмет.

3.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання математики в початкових класах.

3.2. Зміст початкового курсу математики. Аналіз програми з математики для початкових класів.

3.3. Наступність у вивченні математики між початковими і V-VI класами.

IV. Урок математики в початковій школі.

4.1. Педагогічна наука і шкільна практика у пошуку шляхів удосконалення уроку в сучасній школі.

4.2. Урок - основна форма організації навчального процесу.

4.3. Вимоги до сучасного уроку.

V. Нумерація чисел в межах 10.

VI. Зв'язок дії додавання і віднімання.

VII. Знайомство учнів з числом і цифрою нуль.

VIII. Складання і засвоєння таблиць множення і ділення. Зв'язок між діями множення та ділення.

IX. Активізація розумової діяльності учнів початкових класів на уроках математики.

X. Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках математики.

XI. Прийоми диференціації на уроках математики через індивідуальні, групові і фронтальні форми роботи.

Висновки.

Список використаних джерел.

Додатки.

Загальна кількість сторінок - 140

Дипломні роботи з Методики викладання математики

 
< Попередня   Наступна >
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024