Адитивно-скалярні величини та їх місце в початковому курсі математики (дипломна робота) |
Зміст Вступ Розділ І. Теорія адитивно-скалярних величин 1.1. З історії розвитку теорії величин 1.2. Народні міри на Україні 1.3. Народне землемірство 1.4. Народні способи вимірювання врожаю сипких тіл та рідин Розділ ІІ. Адитивно-скалярні величини та їх міри Розділ ІІІ. Формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку 3.1. Початкові джерела розвитку математичного мислення 3.2. Формування початкових математичних понять на третьому році життя 3.3. Формування початкових математичних понять на четвертому році життя 3.4. Формування початкових математичних понять на п'ятому році життя 3.5. Формування початкових математичних понять на шостому році життя Розділ ІV. Формування пізнавальної активності у старших дошкільнят Розділ V. Розвиток пізнавальної активності школярів в процесі вивчення величин 5.1. Загальні питання методики вивчення величин 5.2. Питання методики вивчення довжини та одиниць вимірювання довжини в 1-2 класах 5.3. Питання методики вивчення площі та одиниць вимірювання в 3-4 класах Розділ VI. Геометричний матеріал шкільних підручників як невід'ємна частина математичної освіти Розділ VII. Результати експериментальної роботи в школі Розділ VIII. Досвід вчителя Андрушівської гімназії Піцикевич Лесі Степанівни з питання вивчення величин та їх вимірювання в початкових класах Висновки Література Додатки Загальна кількість сторінок - 199 Дипломні роботи з Методики викладання математики |
Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |