Вікові особливості розумової діяльності старшокласників |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми вікових особливостей розумової діяльності старшокласників та їх врахування у навчально-виховному процесі 1.1. Проблема розумового розвитку старшокласників у дослідження вітчизняних та зарубіжних психологів 1.2. Індивідуальний стиль мислення та його роль у формуванні розумової діяльності старшокласників 1.3. Поняття творчого мислення як вищої форми розвитку інтелекту Розділ ІІ. Методи та методики дослідження психологічних особливостей мислення старшокласників 2.1. Методика 1. Тест Ліпмана “Логічні закономірності” 2.2. Методика 2. Тест “Логічно – понятійне мислення. Утворення складних аналогій”. 2.3. Методика 3. Вимірюванні рівня інтелекту за методом Д. Векслера. Розділ ІІІ. Результати дослідження мислення старшокласників. Висновки Перелік використаної літератури Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |