top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Методика здійснення звуко-складового аналізу слова на уроках навчання грамоти

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ЗВУКО-СКЛАДОВОГО АНАЛІЗУ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

1.1. Аналіз проблеми дослідження в психолого-педагогічній літературі

1.1.1. Основи розвитку звукового аналізу в учнів початкової школи

1.1.2. Роль звуко-складового аналізу в процесі навчання грамоті

1.2. Стан проблеми дослідження в сучасній практиці початкової школи

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ЗДІЙСНЕННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОГО АНАЛІЗУ СЛОВА НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

2.1. Методика роботи, спрямована на проведення звуко-складового аналізу слова

2.2. Методичні рекомендації щодо ефективного здійснення звуко-складового аналізу в початковій школі

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 39

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025