Методика здійснення звуко-складового аналізу слова на уроках навчання грамоти |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ЗВУКО-СКЛАДОВОГО АНАЛІЗУ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1.1. Аналіз проблеми дослідження в психолого-педагогічній літературі 1.1.1. Основи розвитку звукового аналізу в учнів початкової школи 1.1.2. Роль звуко-складового аналізу в процесі навчання грамоті 1.2. Стан проблеми дослідження в сучасній практиці початкової школи Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ЗДІЙСНЕННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОГО АНАЛІЗУ СЛОВА НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 2.1. Методика роботи, спрямована на проведення звуко-складового аналізу слова 2.2. Методичні рекомендації щодо ефективного здійснення звуко-складового аналізу в початковій школі Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|