Розробка логотипу для українського бренду вишиванок |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ ЛОГОТИПІВ 1.1. Поняття логотипу 1.2. Особливості створення логотипів для етнічних брендів 1.3. Психологія кольору та форми РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ТА КОНКУРЕНТІВ 2.1. Огляд сучасних українських брендів вишиванок 2.2. Аналіз цільової аудиторії 2.3. Вимоги до логотипу для бренду вишиванок ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 37 Курсові роботи з Світової та вітчизняної культури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |