Психолого-педагогічні виміри безпеки молодших школярів в Інтернеті |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ БЕЗПЕКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ІНТЕРНЕТІ 1.1. Аналіз наукових підходів до проблеми Інтернет-безпеки дітей у працях вітчизняних і зарубіжних науковців 1.2. Психологічні особливості розвитку молодших школярів у цифрову епоху РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕРНЕТ-БЕЗПЕКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Форми і методи формування цифрової грамотності та критичного мислення у молодших школярів 2.2. Профілактика загроз онлайн-комунікації: кібербулінг, шантаж, небажані соціальні взаємодії в Інтернеті 2.3. Аналіз досвіду роботи сучасної початкової школи щодо запобігання ризикам в Інтернеті РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ НАВИЧОК ІНТЕРНЕТ-БЕЗПЕКИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 3.1. Методика, інструментарій і організація емпіричного дослідження 3.2. Аналіз результатів дослідження рівня Інтернет-безпеки у дітей молодшого шкільного віку 3.3. Методичні рекомендації педагогам і батькам щодо формування навичок безпечної поведінки дітей в Інтернеті ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |