Психологічні стратегії саморегуляції у дітей молодшого шкільного віку впродовж повітряної тривоги |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ СТРАТЕГІЙ САМОРЕГУЛЯЦІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Поняття саморегуляції в психології 1.2. Вікові особливості проявів тривожності у дітей молодшого шкільного віку 1.3. Особливості психологічної саморегуляції в молодшому шкільному віці РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ САМОРЕГУЛЯЦІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ 2.1. Методологічні підходи до дослідження психологічної саморегуляції в молодшому шкільному віці 2.2. Емпіричне дослідження психологічної саморегуляції в молодшому шкільному віці 2.3. Рекомендації щодо розвитку психологічної саморегуляції в молодшому шкільному віці ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |