Дослідження уваги у дітей з особливими потребами дошкільного віку |
Зміст ВСТУП Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ УВАГИ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Поняття уваги та її основні характеристики 1.2. Особливості уваги у дітей з особливими освітніми потребами 1.3. Фактори, що впливають на розвиток уваги у дітей з особливими потребами Розділ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ УВАГИ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Огляд і обґрунтування вибору методик 2.2. Методика «Сліди» 2.3. Методика «Червоне – синє» 2.4. Методика «Лабіринти» (автор – Р. Амтхауер) ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 37 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |