Штучний інтелект у дії (цифрові інструменти у системі подолання освітніх втрат) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ 1.1. Поняття штучного інтелекту та його можливості в освіті 1.2. Аналіз освітніх втрат: причини та наслідки для учнів РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА БАЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС 2.1. Використання штучного інтелекту в історичній освіті 2.1.1. Роль цифрових технологій у викладанні історії: сучасний контекст та виклики 2.1.2. Застосування штучного інтелекту у створенні інтерактивних навчальних матеріалів з історії 2.1.3. Цифрові інструменти для аналізу історичних джерел 2.2. Використання штучного інтелекту в географічній освіті 2.2.1. Штучний інтелект у створенні географічних навчальних матеріалів 2.2.2. Використання штучного інтелекту для аналізу та моделювання географічних даних 2.2.3. Підтримка дистанційного навчання з географії за допомогою штучного інтелекту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 27 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |