Особливості застосування арт-терапії з трансформації травматичного досвіду дітей молодшого шкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ З ТРАНСФОРМАЦІЇ ТРАВМАТИЧНОГО ДОСВІДУ 1.1. Психологічні наслідки війни для дітей молодшого шкільного віку 1.2. Вплив травматичного досвіду на розвиток і поведінку дітей 1.3. Специфіка травматичного досвіду у дітей молодшого шкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТРАВМАТИЧНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Методи та організація дослідження 2.2. Аналіз результатів та їх інтерпретація Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ТРАНСФОРМАЦІЇ ТРАВМАТИЧНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 3.1. Ат-терапія як засіб трансформації травматичного досвіду дітей в умовах війни 3.2. Оцінка ефективності арт-терапевтичної програми 3.3. Практичні рекомендації щодо використання комплексної арт-терапії в роботі з дітьми молодшого шкільного віку з травматичним досвідом Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 98 Дипломні роботи з Загальної та вікової психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 2 РОКИ ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |