Ознайомлення з множиною у дошкільників |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З МНОЖИНОЮ У ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Сутність та значення поняття множини 1.2. Психолого-педагогічні основи формування уявлень про множини у дошкільників 1.3. Сучасні методики ознайомлення дошкільників з множинами РОЗДІЛ II. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ЗАСВОЄННЯ ПОНЯТЬ ПРО МНОЖИНИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Вивчення наявного рівня засвоєння поняття про множини у дітей старшого дошкільного віку 2.2. Система роботи з ознайомлення дітей з множиною РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО МНОЖИНИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 3.1. Аналіз результатів дослідження 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення методики ознайомлення з множинами у дошкільників ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |