top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Робота вчителя-логопеда в команді фахівців інклюзивно-ресурсного центру

Зміст

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ

1.1. Інклюзивна освіта як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами

1.2. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання

1.3. Особливості роботи вчителя-логопеда в команді фахівців інклюзивно-ресурсного центру

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ

2.1. Діагностика наявного рівня розвитку мовлення дітей із ЗНМ

2.2. Система роботи вчителя-логопеда з формування виразності мовлення у дітей

2.3. Діагностика результативності запропонованої методики

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 50

Курсові роботи з Дефектології

 
Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025