Робота вчителя-логопеда в команді фахівців інклюзивно-ресурсного центру |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ 1.1. Інклюзивна освіта як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами 1.2. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання 1.3. Особливості роботи вчителя-логопеда в команді фахівців інклюзивно-ресурсного центру РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ 2.1. Діагностика наявного рівня розвитку мовлення дітей із ЗНМ 2.2. Система роботи вчителя-логопеда з формування виразності мовлення у дітей 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Дефектології |
Наступна > |
---|