Уроки-дослідження як засіб формування інтересу учнів до науково-дослідної роботи |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ 1.1. Наукові підходи до проблеми розвитку пізнавальних інтересів школярів 1.2. Психолого-педагогічні умови формування пізнавальних інтересів учнів на уроках біології РОЗДІЛ 2. УРОКИ-ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ 2.1. Структура та етапи проведення уроків-досліджень 2.2. Використання педагогічних інструментів (ігри, кросворди) для стимулювання інтересу учнів до дослідницької роботи 2.3. Вплив уроків-досліджень на формування інтересу учнів до науково-дослідної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Методики викладання біології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |