Ігри на уроках математики в початковій школі під час вивчення нумерації як засіб формування креативності учнів перших класів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ НУШ 1.1. Визначення сутності поняття «креативність» у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні умови розвитку креативності молодших школярів 1.3. Ігри під час вивчення нумерації як засіб формування креативності учнів перших класів 1.4. Критерії, показники, рівні сформованості креативності учнів молодшого шкільного віку Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ ПЕРШИХ КЛАСІВ ЗАСОБОМ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ 2.1. Вихідні основи дослідного навчання 2.2. Педагогічні умови формування креативності засобами ігор під час вивчення нумерації 2.3. Аналіз результатів дослідження Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |