Використання наочності на уроках математики в дочисловий період |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблема використання наочності в освітньому процесі початкової школи у психолого-педагогічній літературі 1.2. Значення використання наочності в процесі вивчення математики 1.3. Психолого-педагогічні умови використання наочності на уроках математики в початкових класах РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ДОЧИСЛОВИЙ ПЕРІОД 2.1. Досвід використання наочності на уроках математики в дочисловий період 2.2. Педагогічний експеримент та аналіз результатів дослідження 2.3. Методичні рекомендації з використання наочності в процесі вивчення математики в дочисловий період ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |