Використання опор у процесі навчання монологічного мовлення на початковому ступені |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ 1.1. Визначення сутності поняття «опора» в методиці навчання іноземних мов 1.2. Використання опор як важливий засіб формування умінь монологічного мовлення на початковому етапі навчання РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ОПОР У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Психолого-педагогічні особливості використання опор на початковому ступені навчання англійської мови 2.2. Методика використання опор в процесі формування англомовного монологічного мовлення учнів початкових класів 2.3. Комплекс вправ на удосконалення умінь монологічного мовлення молодших школярів з використанням опор 2.4. Безпека життєдіяльності на уроках іноземної мови в початкових класах ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |