Формування культури мовлення на уроках навчання грамоти |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1.1. Проблема розвитку мовлення молодших школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ІГОР ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 2.1. Особливості сучасного звукового аналітико-синтетичного методу навчання грамоти в контексті проблеми формування культури мовлення учнів 2.2. Удосконалення звуковимови та розвиток мовленнєвого слуху першокласників на уроках навчання грамоти 2.3. Робота над граматичним ладом дитячого мовлення засобами мовленнєвих вправ та ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|