top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Формування комунікативної компетентності учнів 2-3 класів засобом інтеграції видів мистецтв на уроках розвитку зв’язного мовлення

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ

1.1. Наукові підходи до проблеми формування комунікативної компетентності учнів молодшого шкільного віку

1.2. Вікові особливості розвитку мовлення молодших школярів

1.3. Інтеграція різних видів мистецтв як засіб розвитку навичок усної мовленнєвої діяльності учнів

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 2-3 КЛАСІВ ЗАСОБОМ ІНТЕГРАЦІЇ ВИДІВ МИСТЕЦТВ НА УРОКАХ РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ

2.1. Дослідження наявного рівня сформованості комунікативної компетентності молодших школярів

2.2. Система роботи з формування комунікативної компетентності молодших школярів засобом інтеграції різних видів мистецтв

2.3. Діагностика результативності запропонованої методики

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 53

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025