Проблемно-пошукове вивчення лексики української мови в Новій українській школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НУШ 1.1. Дидактичні й лінгвістичні основи вивчення лексики в початковій школі 1.2. Проблемно-пошукові методи навчання в науковому вимірі 1.3. Психолого-педагогічні умови використання проблемно-пошукових методів під час вивчення лексики в початкових класах РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ЗАСОБОМ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВИХ МЕТОДІВ 2.1. Аналіз державно-нормативних документів НУШ в контексті вивчення лексики української мови в початкових класах 2.2. Методичні рекомендації з проблем використання проблемно-пошукових методів під час вивчення лексики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|