Буктрейлер як засіб формування читацької компетентності молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ БУКТРЕЙЛЕРА НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 1.1. Історія виникнення буктрейлера 1.2. Сутність поняття «буктрейлер» у педагогічній літературі 1.3. Особливості використання буктрейлерів на уроках читання РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБОМ БУКТРЕЙЛЕРА 2.1. Опис процедури дослідження 2.2. Результати дослідження, методичні рекомендації ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|