Активізація словникового запасу учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 1.1. Психолінгвістичний та лінгводидактичний аспекти досліджуваної проблеми 1.2. Психолого-педагогічні особливості розвитку словникового запасу в учнів початкових класів 1.3. Значення уроків мовно-літературної освітньої галузі у збагаченні словникового запасу учнів РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АКТИВІЗАЦІЇ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ 2.1. Аналіз державно-нормативних документів НУШ в контексті активізації словникового запасу учнів молодшого шкільного віку 2.2. Методичні рекомендації з проблеми активізації словникового запасу учнів на уроках української мови та читання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|